Vi er +50 danske virksomheder, der går sammen og bliver stærkere

Skal du være med?

Bestyrelsen

Dansk Annoncørforening har en frivillig og ulønnet bestyrelse, som er valgt blandt dens medlemmer.

Udtalelser

Afgørelse i klagen over Sunset Boulevard

Dansk Annoncørforening er medlem af Dansk Industri’s fødevareforum, som løbende behandler klager over markedsføring. Tidligere har forummet givet kritik til Kim’s Chips & The Burger Concept. I dag (12. marts

Read More »

Drop børnevenlige influencere

Strammere lovgivning eller bedre selv-regulering? Der er en risiko for, at lovgiverne strammer reglerne for markedsføring, og det skyldes især bekymringen for, at markedsføringen på sociale medier ikke tager det

Read More »

Metas nye indholds-politik

Mark Zuckerberg, CEO for Meta (der ejer Facebook, Instagram, WhatsApp og Threads), annoncerede for nylig store ændringer på tværs af virksomhedens platforme. En af ændringerne vedrører ekstern faktatjekning, som i

Read More »

Året 2024

Så er 2024 snart slut og gav Dansk Annoncørforening vækst på alle parametre. Vigtigst er at vi blev flere medlemmer (faktisk er vi nu 3-doblet på 18 mdr.) – og

Read More »

AI opdatering (30. maj 2024; WFA)

Platforme udruller nye AI-værktøjer til brands TikTok er blevet den seneste teknologivirksomhed til at inkorporere generativ AI i sin annoncevirksomhed, og annoncerer lanceringen af ​​’TikTok Symphony’ AI-suite. De nye funktioner

Read More »

Spørgsmål?

Thomas Kragh, Direktør
thomas@daom.dk
+45 5139 3347