Medlemskab hos DAOM

Et medlemskab til vækst - og netværk til dig!

Som medlem af Dansk Annoncørforening får du og dine kolleger adgang til en lang række events, konferencer, og et eller flere marketingnetværk, alle med høj marketing-faglighed.

Vi tilbyder vores medlemmer den faglige hjælp og sparring de har brug for, ligesom vi har adgang til unik viden, internationalt samarbejde, spændende events, juridisk hjælp, foruden det politiske arbejde. Læs mere her om vores ydelser til medlemmerne.

Der er mange gode grunde til, at du og din virksomhed bør blive medlem af Dansk Annoncørforening

• Vi er de danske markedsføreres fælles stemme – den eneste interesseorganisation, der altid står på din side, uanset om det handler om branchesager eller lovgivning.
  • Vi er en uafhængig aktør, der arbejder for, at virksomheder og organisationer får bedre udbytte af deres markedsføringsinvesteringer. Gennem forskellige brancheinitiativer og meningsdannelse arbejder vi for, at du som markedsfører får de bedste betingelser for at lykkes i dit arbejde.
  • I vores netværk, som består af mere end 50 af de største danske virksomheder, med over 3.000 medlemmer, finder du blandt andet kommunikatører, markedsføringsjurister, marketingkoordinatorer, kommunikationsdirektører og marketingchefer. Sammen er vi en uvurderlig kilde og platform for dialog og vidensdeling mellem individer og virksomheder!
  • Hvert år tilbyder vi mange forskellige seminarer, netværksmøder og uddannelser. Som medlem får du desuden værktøjer, skabeloner og vejledninger, der hjælper dig i dit daglige arbejde.
  • Medlemskabet inkluderer rabat på vores Masterclass’s. Fra 2024 er der inkluderet en gratis e-learning-pakke på +100 digitale mikrokurser (inkluderet i medlemskabet).
  • Medlemskabet betyder også, at din organisation får adgang til vores dygtige jurister inden for markedsføringsjura, som blandt andet hjælper med samarbejdsaftaler for bureauydelser, trykke- og ytringsfrihedsspørgsmål, ophavsret og designbeskyttelse.
  • Vores erfarne rådgivere til bureauvalg giver rådgivning om strategi, kommunikationsbehov, bureauopbygning og kan fungere som sparringspartner, når du søger en ny samarbejdspartner.
  • Vores effektivitetskonsulenter tilbyder rådgivning og workshops om, hvordan du skaber markedsføring, der virkelig giver effekt.
  • Et medlemskab hos Dansk Annoncørforening er ikke personligt. Alle, der arbejder i din virksomhed, kan drage fordel af vores tilbud – uanset om I er to eller to tusinde medarbejdere.
"Ved at stå sammen kan vi meget mere end som enkeltstående annoncør."
Michael Stein
Bestyrelsesformand & Strategy Business Development, Semler Mobility

Medlemskab – inkl. seminarer, konferencer & netværksgrupper​

Prisen for deltagelse i seminarer, konferencer og netværksgrupperne er inkluderet – og skal opsiges med 6 mdr. varsel

Adgangen kan deles imellem alle medarbejdere:

• 1 deltager: 20.000 kr.
  • 2 deltagere: 25.000 kr.
  • 3 deltagere: 30.000 kr.
  • 4 deltagere: 35.000 kr.
  • 5 deltagere: 40.000 kr.
  • 6 deltagere:  45.000 kr.
  • Ubegrænset antal deltagere: 50.000 kr.

Man kan også tilmelde sig som individuelt medlem til 9.990 kr, men har så ikke adgang til virksomheds-services (juridisk sparring, strategi-workshops mfl. – læs mere her)

Se iøvrigt vores vedtægter

danskannoncørforening.dk

Et medlemsskab af Dansk Annoncørforening giver dig rigtig meget værdi for pengene

Tilsvarende ydelser og services koster normalt langt over 100.000,- kr, men vi har samlet det i et medlemsskab. Til fordel for dig, og de mange andre medlemmer.

Sammen kan vi arbejde for bedre rammer for danske annoncører, brands og medarbejdere indenfor markedsføring.

Gratis adgang til konferencer

Op til 15 marketing-seminarer og konferencer pr. år

Kurser

Kurser, uddannelse, webinarer – bla. i samarbejde med WFA, Dansk Erhverv & andre partnere.

Netværksgrupper

Netværksgrupper, med dyb marketing-faglighed (kun for medlemmer)

Guides

Guides, kontrakter, dokumenter, bla. til bedre bureau-samarbejde.

Jurister

Adgang til Danmarks bedste marketing-jurister

Aftaler

Indkøbs-aftaler, rabatter mm.