– forstå metoderne og få mere kontrol og effekt i markedsføringen
De udviklede seminarer, uddannelser, workshops har alle høj faglig kvalitet, med de bedste kreativ eksperter i landet. Det giver alle mulighed for at blive klogere og dygtigere til at udvikle den kreative effekt. Du har mulighed for at deltage i alle 6 seminarer, uddannelse og en faglig netværks-tur til verdens største kreative konference i Cannes – eller vælge det ud der passer dig bedst.
Vi har udviklet programmet sammen med en række danske og internationale samarbejdspartnere, som alle giver den kreative effekt fokus. At arbejde med den kreative effekt i markedsføringen handler bla. om at skabe engagerende og relevante budskaber, der fanger målgruppens opmærksomhed og påvirker deres adfærd. Du vil få adgang til en lang række cases, og får et indblik i de effekter der kan opnås, og de metoder der kan anvendes.
Du bliver klogere på bla.:
Og naturligvis hvad der vinder priser i effekt i Cannes!
Vi har sammen med samarbejdspartnere udviklet disse kreative events – KLIK og læs mere:
Kreativ effekt:
- MasterClass
- Workshop
- Konference
- Seminarer
- Rejse til Cannes
14. maj, 14-16
21. maj, 9-16
22. maj, 9-16
23. maj, 9-12
3. juni, 9-12
16.-19. juni
Creative Circle
BrandHouse
OMD
Kantar
Neurons
Adform
Google
Microsoft
World Federation of Advertisers
CMO, Marketing chefer, senior projektledere
ekskl. moms
Du vil med “Foråret 2025” få en god forståelse til det faglige program i Cannes Lion (16.-19. juni). Her har vi designet programmet ”CMO Insights & Challenges», der udover kreativitet, har fokus på CMO’ens strategiske udfordringer.
Vil du deltage på det hele? Vil du kun deltage på to af dem? Har du spørgsmål om nogle af de 7? Vil du tilmelde et hold eller hele afdelingen?
Skriv for spørgsmål til: thomas@danskannoncørforening.dk - eller brug formularen ...