Kreativ effekt i markedsføring

–  forstå metoderne og få mere kontrol og effekt i markedsføringen

Forstå kreativitet og få effekt i markedsføringen

De udviklede seminarer, uddannelser, workshops har alle høj faglig kvalitet, med de bedste kreativ eksperter i landet. Det giver alle mulighed for at blive klogere og dygtigere til at udvikle den kreative effekt. Du har mulighed for at deltage i alle 6 seminarer, uddannelse og en faglig netværks-tur til verdens største kreative konference i Cannes – eller vælge det ud der passer dig bedst.

Vi har udviklet programmet sammen med en række danske og internationale samarbejdspartnere, som alle giver den kreative effekt fokus. At arbejde med den kreative effekt i markedsføringen handler bla. om at skabe engagerende og relevante budskaber, der fanger målgruppens opmærksomhed og påvirker deres adfærd. Du vil få adgang til en lang række cases, og får et indblik i de effekter der kan opnås, og de metoder der kan anvendes.

Du bliver klogere på bla.:

  • Taktisk effekt og strategisk branding – effekter kan skabes på mange måder, og vi kommer hele vejen rundt
  • Digitale effekter – og hvordan du skaber effekt på tværs af medier og kanal
  • Gen AI – vi kommer ikke uden om at AI giver nogle fantastiske muligheder, men også stadig udfordringer
  • Storytelling – fortællinger til at skabe emotionelle forbindelser og gøre budskabet mere relaterbart.
  • Visuel identitet – farver, typografi, billeder og videoer, der skaber genkendelighed og understøtter brandets budskab.
  • Originalitet og overraskelse – Skab nytænkende kampagner, der bryder med konventionerne og vækker nysgerrighed.
  • Brugerinvolvering – Engager kunderne gennem interaktive elementer, gamification eller brugergenereret indhold.
  • Kulturel relevans – Tilpas indholdet til aktuelle trends og samfundsdebatter for at øge relevansen og rækkevidden

Og naturligvis hvad der vinder priser i effekt i Cannes!

 

Programmet i det kreative forår

Vi har sammen med samarbejdspartnere udviklet disse kreative events – KLIK og læs mere:

Omfang

Kreativ effekt:
- MasterClass
- Workshop
- Konference
- Seminarer
- Rejse til Cannes

Datoer:

14. maj, 14-16
21. maj, 9-16
22. maj, 9-16
23. maj, 9-12
3. juni, 9-12
16.-19. juni

Partnere

Creative Circle
BrandHouse
OMD
Kantar
Neurons
Adform
Google
Microsoft
World Federation of Advertisers

Målgruppe

CMO, Marketing chefer, senior projektledere

Pris: 2.995

ekskl. moms

Foråret 2025 med Kreativ Effekt

Vi sikrer at du får en bedre forståelse for de kreative effekter, og du lærer: 

  • At forstå kreativitet i markedsføring og de overordnede trends & metoder der påvirker dine muligheder, dine kunder og din markedsførings kreative effektivitet.
  • At sparre i udviklingen af kreative kampagner, indgå ligeværdigt i digitale udviklings-projekter.
  • At forstå dynamikker og virkemidler bag kreativ markedsføring, digitale effekter, der anvender AI og andre nye teknologier.
  • At læse og udvikle kreative strategier; hvordan de understøtter og kan indgå i virksomhedens markedsførings-strategi.
  • Fordele og ulemper ved nye medier, kreative metoder – og udvikling af kultur, samarbejde med bureau og freelancere

Du vil med “Foråret 2025” få en god forståelse til det faglige program i Cannes Lion (16.-19. juni). Her har vi designet programmet ”CMO Insights & Challenges», der udover kreativitet, har fokus på CMO’ens strategiske udfordringer.

Læs mere om Cannes turen her

Foråret 2025

Et program med fokus på kreativ markedsføring
kr 2.995
  • 14. maj, 14.00-16.00: Fremtidens tv & biograf-reklamer; nye formater og de bedste cases fra Cannes Lion 2022, 2023 & 2024
  • 20. Maj: 9.00 - 11.00: Bag effekten, hvor giver et indblik i hvordan de kreative effekter virker, kan udvikles og måles
  • 21. maj; 9.00-16.00: Konference; The Business of Marketing; rabat for medlemmer, og ½ pris for nye medlemmer.
  • 22. maj; 9.00 - 16.00: MasterClass: Reklamefilmproduktion og indkøb for annoncører. Lær at blive bedre til at producere reklamefilm
  • 23. maj, 9.00-12.00: Workshop; GEN AI; lær at bruge Gen AI til kreative effekter
  • 3. Juni, 9.00 - 12.00: Seminar om kreativ effekt i Brandhouse, OMD, Kantar
  • 16.-19. juni; Kom med til verdens største kreative festival. Cannes Lion
Unikt i Danmark

Program-ansvarlig og kontakt for spørgsmål:

Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening

Vil du deltage på det hele? Vil du kun deltage på to af dem? Har du spørgsmål om nogle af de 7? Vil du tilmelde et hold eller hele afdelingen?

Skriv for spørgsmål til: thomas@danskannoncørforening.dk - eller brug formularen ...