Loading Events

Retail Media Dagen 2025

I det skiftende landskab inden for digital markedsføring er Retail Media blevet en stærk kanal for annoncører i hele verden, der ønsker at nå forbrugere på et sent tidspunkt i deres købsrejse. Men den hurtige vækst inden for Retail Media giver  adskillige udfordringer for annoncører, som søger at opnå positive afkast på deres investeringer. Og Danmark og de danske retailere er først lige begyndt på denne rejse. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

Dato: Onsdag 12. marts
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

Anders Hjorth

Retail Mediaekspert
Retail Media i Europa & verden 2025

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

Taler på vej ...

Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet

BAGGRUND: Retail Media er i vækst - med store muligheder for danske virksomheders markedsføring

I det skiftende landskab inden for digital markedsføring er Retail Media (RM) blevet en stærk kanal for annoncører i hele verden, der ønsker at nå forbrugere på et sent tidspunkt i deres købsrejse. Men den hurtige vækst inden for Retail Media giver  adskillige udfordringer for annoncører, som søger at opnå positive afkast på deres investeringer. Og Danmark og de danske retailere er først lige begyndt på denne rejse

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

  • Hvordan lærer du at bruge Retail media i din markedsføring?
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen – Danmark og globalt
  • Hvordan kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
  • Hvordan kan vi teste RM i en travl hverdag? Do´s and Don´t´s med RM
  • Hjælp til en RM-strategi


Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succes med RM i din virksomhed

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

For dig der vil forstå og udnytte Retail Media. Dagen er målrettet marketingprofessionelle, der ønsker at mestre brugen af Retail Media (RM) for at øge synlighed, engagement og salg. I en verden, hvor e-handel og detailhandlere spiller en stadig større rolle i forbrugerens købsrejse, er det afgørende at forstå, hvordan man effektivt udnytter annoncering på RM-platforme

PROGRAM (under udarbejdelse)

8.30 – 9.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

9.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

9.05 – 9.45: Key Note

Tekst på vej …

Anders Hjorth

Retail Media ekspert
EPAM Europa

9.45 – 12.00: 3 talere på vej

Program på vej …

Taler på vej

Titel
Virksomhed

12.00 – 13.00

Frokost & netværk

13.00: Eftermiddagens program ved ordstyrer Thomas Kragh

13.05 – 16.30: 5 talere ..

Program på vej

Taler på vej

Titel
Virksomhed

16.30 Afrunding & tak for idag

Retail Media Dagen 2025

Dato: Onsdag 12. marts
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København
Pris: 1.995 kr. (ex. moms)
Medlemmer af Dansk Erhverv eller Dansk Annoncørforening: 1000,- kr rabat

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
For medlemmer af Dansk Erhverv & Dansk Annoncørforening
kr995,00
150 available
IKKE medlem
For deltager der IKKE er medlem
kr1.995,00
150 available