I det skiftende landskab inden for digital markedsføring er Retail Media blevet en stærk kanal for annoncører i hele verden, der ønsker at nå forbrugere på et sent tidspunkt i deres købsrejse. Men den hurtige vækst inden for Retail Media giver adskillige udfordringer for annoncører, som søger at opnå positive afkast på deres investeringer. Og Danmark og de danske retailere er først lige begyndt på denne rejse. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
Retail Mediaekspert
Retail Media i Europa & verden 2025
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
Retail Media Case & ekspert
Vi samler de bedste cases fra Danmark & udlandet
I det skiftende landskab inden for digital markedsføring er Retail Media (RM) blevet en stærk kanal for annoncører i hele verden, der ønsker at nå forbrugere på et sent tidspunkt i deres købsrejse. Men den hurtige vækst inden for Retail Media giver adskillige udfordringer for annoncører, som søger at opnå positive afkast på deres investeringer. Og Danmark og de danske retailere er først lige begyndt på denne rejse
Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:
Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succes med RM i din virksomhed
For dig der vil forstå og udnytte Retail Media. Dagen er målrettet marketingprofessionelle, der ønsker at mestre brugen af Retail Media (RM) for at øge synlighed, engagement og salg. I en verden, hvor e-handel og detailhandlere spiller en stadig større rolle i forbrugerens købsrejse, er det afgørende at forstå, hvordan man effektivt udnytter annoncering på RM-platforme
8.30 – 9.00
9.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
9.05 – 9.45: Key Note
Retail Media ekspert
EPAM Europa
9.45 – 12.00: 3 talere på vej
Titel
Virksomhed
12.00 – 13.00
13.00: Eftermiddagens program ved ordstyrer Thomas Kragh
13.05 – 16.30: 5 talere ..
Titel
Virksomhed
16.30 Afrunding & tak for idag