Dette Brand Strategy Seminar er udviklet i et samarbejde mellem Dansk Annoncørforening, Kantar, OMD og Brandhouse – og er den første i en serie af tre, der skal hjælpe dig til fortsat at styrke dit brand samt forudsige og skabe muligheder ved at være meningsfuldt anderledes for flere.
Udvalgte eksperter deler deres viden og giver et kvalificeret bud på, hvad der bygger stærke brands, hvordan du sikrer at få brandet med i alle kontaktpunkter, og hvordan du træffer de rigtige beslutninger i et stadigt mere komplekst medielandskab.
Vi kan love dig en spændende formiddag, hvor du får såvel perspektiv og værktøjer til, hvordan strategi bliver til handling og kan gå hjem med en indsigt til at se dit brand i en ny kontekst i en verden i hastig forandringMålgruppe
CEO, CMO og Brand Managers i store og mellemstore virksomheder.
1/2 dag
3. juni 2025
Kl. 08.30 – 13.00
Brandhouse
Middelfartgade 17
2100 København Ø
ekskl. moms
8:30 Indskrivning, kaffe og croissant
9:00 Velkomst
Thomas Kragh, Dansk Annoncørforening & Stiig Binggeli, CEO, Brandhouse
9:10 Intro til “Kreativt forår 2025”
Intro til dagens agenda, forårets fokus på kreativitet, samt program for tur til Cannes Lions 2025: ”CMO Insight & Challenges”.
Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening
9:30 Growth through Branded Behaviour®
Sådan skaber du et stærkt og effektivt brand gennem sammenhæng og konkurrencekraft i alle kontaktpunkter.
Kasper Munch, Strategy Director, Brandhouse
Pause – vand snacks, kaffe mm
10:45 A Blueprint for Brand Growth
Globalt studie som viser, hvad der skaber stærke brands.
Jesper Baun Mortensen, Head of Brand Guidance & Strategy, Kantar
11:30 Brandvækst på formel. Kunsten at skabe effektiv annoncering
Sådan træffer du bedre beslutninger i et komplekst medielandskab i konstant forandring.
Bo Damgaard, CEO, OMD
12:15 What’s up next?
Afrunding og kort om kommende seminarer
Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening
Let anretning og networking
Kasper har gennem de seneste 20 år arbejdet med udvikling af brandstrategier for danske og internationale virksomheder inden for både BtB og BtC. På seminaret vil Kasper dele hvordan Brandhouse i tæt samarbejde med deres kunder udvikler og implementere brand strategier med fokus på at skabe målbare resultater. Udgangspunktet er at skabe et holdbart og forretningsorienteret beslutningsgrundlag som gennem forankring i hele organisationen kan drive vækstpotentialet for brandet
Jesper har over 25 års erfaring inden for markedsanalyse og strategisk rådgivning. Jesper har arbejdet intensivt med sparring og rådgivning inden for brand building. Med udgangspunkt i Kantar’s evidensbaserede Blueprint for Brand Growth, som bygger på globale indsigter fra mere end 20.000 brands over en 10-årig periode, vil Jesper give konkrete eksempler på, hvad der kendetegner stærke brands, og hvad der skaber vækst for dit brand.
Bo Damgaard har stor erfaring med at hjælpe både nationale og internationale brands med at skabe vækst i et medielandskab, der bliver stadigt mere komplekst og foranderligt. På seminaret vil Bo dele konkrete indsigter fra OMD’s omfattende viden om, hvordan effektfuld annoncering bygger stærke brands og driver reel vækst. Med en evidensbaseret tilgang viser han, hvordan du kan sætte brandvækst på formel og træffe skarpere, mere strategiske beslutninger – beslutninger, der skaber målbar effekt i en tid, hvor forandring er normen