Marketing forandres hurtigt. Nye digitale medier opstår, forbrugerne ændrer adfærd og de danske nyhedsmedier tilbyder nye løsninger i kampen med techplatformene, som spiser en større og større del af kagen. Vi har inviteret en række eksperter til at give deres bedste bud på hvordan mediemarkedet udvikler sig i Danmark i 2025. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
Brand-ekspert & foredragsholder mm.
Fremtidens brands - bæredygtigt og aktivt
Mediekespert, Omnicom Media Group.
Fremtidens medier– trends i medieforbruget 2025
Performance Marketing ekspert.
Search i 2025 - på SoMe, Google og andre medier
Responsible Digital Marketing
I en øget kompleks medieverden, hvordan opnår du mere effekt og kontrol i 2025?
Sådan bliver du klar til 2025.
Deltagere får 3 nye værktøjer med hjem, der gør dig bedre rustet til 2025
Hvordan vil marketing-landskabet se ud i 2025?
Hvilke bevægelser sker der på det danske marked
Gå ikke glip af årets mest inspirerende konference om **Fremtidens Marketing**, hvor vi stiller skarpt på de tendenser, der former markedsføring!én i 2025. Vi vil bla. komme ind på temaer som:
Gør dig klar til en dag fyldt med visioner, cases og konkrete værktøjer til at navigere i fremtidens marketinglandskab!
Du arbejder med markedsføring og ønsker at forberede dine planer for 2025 bedst muligt. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udvikle den rette marketing-plan, og vil gerne lære fra de bedste.
12.30 – 13.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.05 – 13.35: Branding i 2025
Design & branding strategist
Trend ekspert, keynote speaker, podcast host, board member
13.35 – 14.00: Hvordan vil marketing-landskabet se ud i 2025?
Analysechef
Kantar Gallup
14.00 – 14.45: Fremtidens medieplaner – hvad skal du planlægge i 2025 …
Bliv opdateret på den nyeste udvikling i Media Markedet, og hvad der forventes i 2025
Chief Investment Officer, Nordic
Omnicom Media Group
Pause & netværk
15.00 – 15.45: AI search – Fremtidens informationssøgning
Med udgangspunkt i den nyeste udvikling indenfor AI søgning, og hvordan det påvirker Googles monopol på et søgemarked, som de fleste danske annoncører er afhængige af for at drive trafik.
Director
Transact
15.45 – 15.50: 3 hjælpeværktøjer til et bedre 2025…
15.50: Paneldebat: Marketing i 2025 – hvad kan vi forvente?
16.15 Afrunding & tak for idag
Ordstyrer
Direktør, Dansk Annoncørforening