Forecast 2025 - Hvad Kræves der af Marketing i 2025?

Dato: Tirsdag 25. november, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Nordhavn

BAGGRUND: MARKETING er forandret

Verden ændrer sig hurtigt, og marketingverdenen er ingen undtagelse. Med teknologiske fremskridt, ændret forbrugeradfærd og nye platforme er det afgørende at forstå, hvad der kræves af marketing i 2025. Dette seminar vil give indsigt i de vigtigste tendenser og strategier, der vil forme fremtidens marketing, og hjælpe dig med at forberede din virksomhed til succes

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov.

Deltagerne vil forlade seminaret med:

• En klar forståelse af de teknologiske fremskridt og deres indvirkning på marketing
  • Indsigt i ændringer i forbrugeradfærd og forventninger
  • Praktiske strategier og værktøjer til at forberede din marketingindsats til 2025
  • Inspiration fra case studies og eksempler på succesfulde fremtidige marketingstrategier

Tilmeld dig vores seminar og vær på forkant med, hvad der kræves af marketing i 2025

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Dette seminar henvender sig til marketingprofessionelle, digitale strateger, virksomhedsledere og teknologientusiaster, der ønsker at forstå og forberede sig på de krav, der vil blive stillet til marketing i 2025. Uanset dit erfaringsniveau vil du finde værdifuld indsigt og praktiske værktøjer til at navigere i fremtidens marketinglandskab

Bestil plads til konferencen - og kom godt ind i 2025

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Gratis for medlemmer
kr0,00
96 available
Pris for IKKE-medlemmer
kr995,00
96 available

Registrering, kaffe, vand & netværk

13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.05 – 13.45: Rasmus Panduro, Spies

Hvordan flytter man en organisation, så at AI bliver en fælles mulighed? Hør om Spies rejse med udgangspunkt i marketing, hvordan at Spies greb mulighederne an og fokuserede på forandringen i organisationen med den nye tekonologi.

13.45 – 14.15: Asger Storebjerg
Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!

Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?

Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

14.15 – 14.45: Anders Houklberg :
Supercharge din SEO indsats ved at bruge AI

Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEO strategi.

Pause & netværk

15.00 – 15.45: Peter Svarre: AI’s vej frem til idag, og hvordan du udnytter den fremadrettet

Peter er en af landets bedste eksperter på AI, og de udfordringer det giver virksomheder. Han giver her sit bud på hvordan man som virksomhed kan gribe den an, med konkrete værktøjer til at lægge sin AI-strategi

Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

15.45 – 16.30: Michael McKay:
Udvikling af ny forretnings-strategi

AI er en banebrydende ny teknologi, der kommer til at forandre måden vi anvender teknologi, kunde-dialogen, interne arbejdes-processer og meget meget mere. Brancher vil forandres, og verden er ikke som vi kender det. Michael vil give konkrete værktøjer til at imødekomme og styre forretningsudviklingen. Hvad er forandrings rejsen ind imod at bruge det aktivt og professionelt i marketing og virksomheder generelt.

Michael har ledet og udviklet innovation i globale virksomheder som Ørsted, Lego, Paypal, Amazon mfl

16.30 Afrunding & tak for idag

MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS