Hvordan får du den bedste effekt – og med kontrol. God markedsføring beror ikke på held! Lær fra de bedste og få værktøjer med hjem, så du kan forbedre din markedsføring, og opnå større effekt.
McDonalds
Vinder af årets Rambuk - Danmarks mest effektive kampagne
IKEA
Bag om kampagnen: IKEA indretter København
Nemlig.com
Mere effekt med AI!
Semler Group
Marketing Optimization hos Volkswagen, Audi, CUPRA, SEAT & Skoda
Din digitale indkøbs-strategi
Et værktøj fra Dansk Annoncørforening, danske nyhedsmedier & mediebureauer til øget kontrol
DR Analyse
Hvor er kunderne og brugerne
Effektiv markedsføring skabes af målrettede, målbare og meningsfulde markedsføringsaktiviteter, der både øger virksomhedens synlighed og understøtter dens forretningsmål. Essensen af effektiv markedsføring ligger i balancen mellem kreativitet og analyse, der sikrer maksimalt afkast på marketinginvesteringerne.Det giver vi eksempler på idag – og du får både cases, læring og værktøjer med hjem
Vi kommer bla. ind på:
Effektiv markedsføring kræver en strategisk tilgang, der binder markedsføring tæt sammen med forretningens mål og værdi. Dette gør markedsføring til en essentiel drivkraft for vækst, kundeloyalitet og konkurrencefordel.
Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:
Og ikke mindst præsenteres den nye “Guide” til effektiv og kontrolleret markedsføring, som er udviklet med de danske nyhedsmedier og mediebureauer!
Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld markedsføring for din virksomhed
For dig der vil forstå og udvikle bedre markdsføring. Dagen er målrettet marketingprofessionelle, der ønsker at blive bedre, drive mere effekt, øge synlighed, engagement og salg. I en verden, hvor forskellen på god og dårlig markedsføring spiller en stadig større rolle, er det afgørende at forstå, hvordan man effektivt udvikler god markedsføring
12.30 – 13.00
13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.10 – 13.45: Mads Emil Sejrbo Lidegaard, Danmarks Radio
DR’s årlige analyse “Medieudviklingen” er Danmarks mest omfattende og gentagne analyse af danskernes medieforbrug. Mads Emil præsenterer dugfriske tal fra den netop lancerede analyse …
Danmarks Radio
Analysechef
13.45 – 14.15: Camilla Gregers, McDonalds
McDonald's (Food Folk)
Director, Nordic Menu & Innovation 🍔
Pause & netværk
14.30 – 15.00 AI hos Nemlig.com
Nemlig.com er en af de danske virksomheder der er gået længst med bruge af
GenAI i markedsføringen. Det gælder feks i udviklingen af de kreative
kampagner. Adrian har stået i spidsen for dette arbejde, og fortæller om de
ting der er gået godt, og de ting der ikke er lykkedes endnu.
Adrian er en forrygende storyteller, som gladelig deler ud af sin viden, så
hav et par spørgsmål parat!
Nemlig.com
Head of Sales, Marketing, Product & UX
15.00 – 15.30: Bag om kampagnen: IKEA indretter København
I forbindelse med åbningen af IKEAs nye varehus ved Dybølsbro i København, havde IKEA Danmark brug for at skabe kendskab til dette på mange måder nye varehus. En marketingkampagne skulle i vanlig ”IKEA tone of voice” kommunikere IKEAs nye tilstedeværelse, i et ”sprog” baseret på indsigter, der er relevante for de mange københavnere. OOH og DOOH var bærende elementer i åbningskampagnen, og IKEA formåede virkelig at udnytte mediets præmis på en måde, der aldrig er set før. I stedet for at blive begrænset af de individuelle specs og størrelser på diverse formater, så IKEA muligheden for at gøre præcis, hvad de gør bedst – nemlig at udnytte hver eneste kvadratmeter.
Jakob fortæller historien bag kampagnen
IKEA
Country Marketing Communication Manager
15.30 – 16.00: Data og Marketing Automation hos Semler group
Semler Group
Marketing Optimization Lead x Semler Mobility Import (Volkswagen, Audi, CUPRA, SEAT & Skoda)
16.00 – 16.30: Panel-debat: hvordan får vi både effekt og kontrol med markedsføringen
Dansk Annoncørforening har sammen med en række danske medier & medie-bureauer udviklet en “Guide”, som kan hjælpe virksomheder i jagten på bedre effekt m kontrol- med kontrol! Den præsenteres og udleveres gratis til alle medlemmer. Herefter tager vi en debat om de mange og svære faldgruber der er for markedsføringen. Deltagere er:
Dansk Annoncørforening
Et værktøj til bedre effekt - med kontrol!
16.30 Afrunding & tak for idag