Det er stadig mere udfordrende at skabe effektiv markedsføring, i et komplekst medielandskab. Seminaret har fokus på hvordan der arbejdes med at forbedre effekten af markedsføringen.
Program:
13.00: Registrering, kaffe, vand & netværk
13.30: Velkommen ved Direktør, Thomas Kragh, DAOM
13.40: Madeleine Thor, CEO, IRM: Lanceringen af nye markedsdata i Danmark – et sneakview på hvad vi har i vente”
14.00: Emilie Skovbon, CMO, Ilva: ”Effektiv markedsføring i et turbulent, internationalt marked”. Emile er netop nomineret som Årets CMO-talent
14.30 Pause & netværk
15.00: Camilla Østerberg Madsen, Director, CRM & Customer Engagement, YouSee; ”Effektive budskaber der virker, og skaber bedre kundeoplevelser! YouSee er en af de virksomheder i Danmark, der arbejder mest struktureret med metodisk test og udvikling af budskaber i kunde-kommunikationen.
15.30. Simon Ryhede, Head of Creative Management & Rikke Grønlund, Mediechef, TV2: “Bedre effekt på tværs af web, tv, app, nyhedsbrev mm”. TV2 er Danmarks ubetinget største kommercielle medie på tværs af alle platforme. Hør hvordan der arbejdes med optimering på tværs af platformene.
16.00. Simon Leth-Sørensen, MobilePay: Effekt internationalt. På tværs af lande, udvikles kampagner og medieplaner, der skaber bedre effekt! MobilePay viser læringer og erfaringer fra flere års kampagner
16.30 Afrunding ved ordstyrer Thomas Kragh
Bemærk: DAOM medlemmer deltager GRATIS