Hvordan opnår du effekt i din markedsføring? Hvad er effekt? Hvordan opnår du balance imellem strategisk og taktisk markedsføring? Hvilke kompetencer er vigtige?
Telmore
Telmore's nye personlige univers
Telmore
Personalisering med AI
FCK
Datadrevet og personlig markedsføring
Dansk Annoncørforening
Ny Brand Safety-test, guide og internationalt netværk
DanBolig
Hvordan opnås effekt med høj synlighed
Verden ændrer sig hurtigt, og marketingverdenen er ingen undtagelse. Med teknologiske fremskridt, ændret forbrugeradfærd og nye platforme er det afgørende at forstå, hvad der kræves af marketing i 2024 og 2025. Denne konference vil give indsigt i de vigtigste tendenser og strategier, der vil forme fremtidens marketing, og hjælpe dig med at forberede din virksomhed til succes. Denne dag indeholder både oplæg fra de største annoncører, nye analyser og hjælp til proffesionelle markedsførerer.
Skal du have mere effekt ud af din markedsføring er dette den rigtige konference at gå til!
Du vil høre om nye strategier og teknologier til at måle og optimere markedsføringseffektivitet. Lær, hvordan virksomheder kan anvende avancerede dataanalyser, AI, og machine learning til at forbedre kampagnepræstationer og ROI. Konferencen samler førende eksperter, der deler indsigt i de bedste metoder til kontrol af markedsføringsindsatser og sikring af maksimal effekt.
Deltagerne vil få praktiske værktøjer og strategier til at optimere deres marketingbudgetter og sikre bedre resultater. Gå ikke glip af muligheden for at netværke og lære af de bedste i branchen!
Du er ansat i en større organisation, med ansvar for markedsføring og er interesseret i at forbedre jeres effekt.
Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udvikle den markedsføring der både skaber effekt – og giver dig kontrol. Kontrol ifht omkostninger, Brand Safety og målgrupper.
Konferencen henvender sig til marketingprofessionelle, virksomhedsledere, analytikere, digitale strateger og kommunikationschefer, der ønsker at optimere deres markedsføringsindsatser. Den er ideel for dem, der arbejder med marketinganalyse, kampagneplanlægning og budgetstyring, samt dem, der er ansvarlige for at drive vækst og resultater gennem data-drevne beslutninger. Konferencen er også relevant for bureauer og konsulenter, der søger at opdatere deres viden om de nyeste værktøjer og teknologier til at måle og kontrollere markedsføringseffektivitet.
12.30 – 13.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.10 – 13.40: DanBolig’s årelange succes
DanBolig skiller sig klart ud med evne til at inspirere, forskellige indgange og et skarpere site digitalt end sine ejendomsmægler-konkurrenter, viser Q-Faktor-analyse. Det har været et årelangt fokus, og de løfter her sløret for de seneste resultater.
Anne Mette Koch (DanBolig), Martin Jensen (Nexta) og Ditte Nørgaard Haarh (Mindworking) præsenterer et nyt projekt, der skal løfte effekten af markedsføringen yderligere: “Hvordan kombineres marketing effekt med høj synlighed på digitale platforme i lokalområdet for boligmæglere i hele Danmark”
Kommerciel chef
DanBolig
13.40 – 14.30: Telmore’s nye personlige univers
Telmore skifter væk fra at optimere oplevelser for publikum til at give hver person, hvad de ønsker. Kunder ser mere relevante tilbud, der opmuntrer dem til at tilføje tjenester eller endda skifte fra konkurrenter. Jonas Reimar & Brian Egerup Kjærulff fortæller om de konkrete resultater:
Head of Customer Base Management
Telmore
Pause & netværk
15.00 – 15.45: Datadrevet og personlig markedsføring i FCK
FCK øgede merchandising-omsætningen med 75 % ved hjælp af datadrevet markedsføring og opnåede 63 % mere salg på abonnementer fra personlig målretning.
Email Marketing Specialist
F.C. København
15.45 – 16.00: Programmatic Marketing – en guide til bedre effekt og kontrol
Programmatisk markedsføring er en marketing-kanal med en del udfordringer, som de største brands i verden har måtte sande. Således har både LEGO, Novo, Det Amerikanske forsvar og en lang række internationale virksomheder måtte sande, at de i programmatisk markedsføring bla havde støttet iranske, nazistiske, russiske hjemmesider, og sider med porno, vold og højre-radikalt indhold. De seneste AI-tiltag på marketing-platformene, betyder samtidig samtidig mindre kontrol og mere risiko.
Samtidig kan man blive så forsigtig, at man risikerer at straffe de alm. danske nyheds-sites (tv2.dk, pol.dk, b.dk mfl.). Der er derfor god grund til at ansvarlige annoncører passer grundigt på.
Dansk Annoncørforening har derfor samlet de klogeste hoveder i Danmark i en arbejdsgruppe, som giver en status på arbejdet:
De klogeste programmatic-nørder i Danmark
Dansk Annoncøforening
16.00 – 16.30: Panel-debat
Hvordan opnår danske annoncører bedre effekt og kontrol i den digitale markedsføring
Direktør
Dansk Annoncørforening
16.30 Afrunding & tak for idag