Digitale kundeoplevelser er kundedialog m. webinarer, chat og automatisering er centrale for virksomheders digitalisering. Seminaret har fokus på hvordan der udvikles den gode digitale kundedialog
Oplæg fra:
DAOM pris 995,- kr – skriv DAOM ved tilmelding
Danmark er et af de mest digitaliserede samfund i verden, og et nedlukket Danmark satte ekstra gang i den digitale kundedialog i løbet af 2020. Det kaldes bla. ebusiness, ehandel, digital kundedialog, og der er mange tilbud til de hjemme-arbejdende og yderst digitale danskere. eHandel, eBusiness er standard, og fysiske møder er erstattet af webinarer og teams-møder. Dialogen med kunderne er i stigende grad digital, og kundernes forventninger er højere end nogensinde før, med krav om bedre selvbetjening, digital kundeservice, online møder og nye digitale services og digitale produkter. Dialogen med kunderne er forandret for altid, men hvordan kan vi lykkes bedre?
Oplæg fra: Adobe, Jyske Bank, Danske Bank, Nykredit & Akademikernes Akasse
Program og tilmelding: https://digitaltsalg.dk/