Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder. Hvordan bygger du en AI-strategi?
Head of Digital Operations, Spies
Hvordan implementerer du en AI-strategi
AI-ekspert, forfatter, oplægsholder mm.
Læg din AI-strategi - AI vil forandre, så hvad kan du gøre?
Innovations ekspert fra Lego, Amazon, Ørsted, Paypal mfl.
Udvikling af forretningen med AI
Managing Director, TRANSACT
Fremtidens search: En helt ny verden med/uden Google?
SEO Tech Lead
Supercharge din SEO med AI!
12.30 – 13.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.05: Rasmus Panduro, Spies
Head of Digital Operations, Spies
13.45: Asger Storebjerg
Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!
Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?
AI-ekspert, forfatter, oplægsholder mm
14.15: Anders Houlberg :
Supercharge din SEO indsats ved at bruge AI
Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEO strategi.
Managing Director, TRANSACT Copenhagen
Pause & netværk
15.00: Peter Svarre: AI’s vej frem til idag, og hvordan du udnytter den fremadrettet
Peter er en af landets bedste eksperter på AI, og de udfordringer det giver virksomheder. Han giver her sit bud på hvordan man som virksomhed kan gribe den an, med konkrete værktøjer til at lægge sin AI-strategi
SEO Tech Lead, Nordics, TRANSACT Copenhagen
15.45: Michael McKay:
Udvikling af ny forretnings-strategi
AI er en banebrydende ny teknologi, der kommer til at forandre måden vi anvender teknologi, kunde-dialogen, interne arbejdes-processer og meget meget mere. Brancher vil forandres, og verden er ikke som vi kender det. Michael vil give konkrete værktøjer til at imødekomme og styre forretningsudviklingen. Hvad er forandrings rejsen ind imod at bruge det aktivt og professionelt i marketing og virksomheder generelt.
Michael har ledet og udviklet innovation i globale virksomheder som Ørsted, Lego, Paypal, Amazon mfl
Innovations-udvikler hos Lego, Ørsted, Nokia, Yahoo, Amazon mm.
16.30 Afrunding & tak for idag
Arrangør og ordstyrer
Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk. Direktør i Dansk Annoncørforening, og tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.