Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
BONUS: Du får en gratis AI e-learning pakke med hjem!
Director, Velliv
Robotter og interaktive chat - fremtidens kundedialog
Lead AI Popper, Spies Rejser
Hvordan AI forbedrer kundeservice, marketing og kommunikation
Keynote Speaker, Institute of AI
Hvordan får Marketing øget indflydelse med AI - hvad forventer topledelsen?
Partner, Kromann Reumert
Jura og etiske spille-regler for AI
Head of Marketing hos GoLearn.dk
AI der optimerer marketing-processerne i learning
SEO Manager hos Matas
AI & gap-analyse i content strategien
Managing director, Transact
AI revolutionerer Performance Marketing
Managing Director, Hearts & Science
Hvordan AI revolutionerer den kreative arbejdsproces
Partner at Boston Consulting Group
Hvordan kan min forretning accelerere AI marketing modenhed og vækste min bundlinje
8.30 – 9.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
9.00: Velkommen ved Dansk Erhverv & Dansk Annoncørforening v. ordstyrer Thomas Kragh
9.05 – 9.35: Joen Møller, Boston Consulting Group
Hvor meget har AI flyttet på marketing de seneste år? Hvad har drevet udviklingen? Hvad kræves det for at være en leder i dag? Og hvad får lederne ud af deres investeringer. Det er nogen af de spørgsmål som Joen vil afdække gennem BCG’s og Google fælles studie af mere end 100 brands i Europa
Partner, Boston Consulting Group (BCG)
Hvordan kan min forretning accelerere AI marketing modenhed og vækste min bundlinje
9.35 – 10.15: Rasmus Panduro, Spies: Den AI-drevne organisation
Rasmus var bannerfører i Spies-koncernen, da AI skulle optimere arbejdsgange i kundeservice, markedsføring, kommunikation, og de har opnået markante resultater de sidste 18 måneder. Er du interesseret i hvordan marketing kan bruge AI til at drive en udvikling på tværs i organisationen, så vil Rasmus komme med nogle konkrete tips og værktøjer.
Lead AI "Popper!"
Vinderkultur – når AI-samarbejdet skal fungere!
10.30 – 11.15: Claus Andersen: De kreative processer er i AI-chock … eller kraftig forandring
AI kan udvikle bedre kampagner, og bedre markedsføring, Claus vil vise de bedste eksempler på hvordan data bruges i de kreative processer i samspillet mellem bureau og annoncør. Claus viser eksempler fra både ind- og udland, og hvordan effektiviteten i konceptudvikling, produktion, distribution og effekt-måling kommer annoncører til gode
Managing Director at Hearts & Science + Drum CPH
AI der udfordrer de kreative processer og samarbejdet med bureauerne
11.15 – 11.45: Sofie Klintrup: produktion af interajktive læringsværktøjer om og med AI
GoLearn producerer rigtig meget indhold i deres kerneprodukt “e-learning”, og bruger naturligvis meget af indholdet i deres digitale markedsføring. De anvender mange værktøjer til at optimere processer, samarbejde med bureauer og freelancere, og har fået et markant løft i effektivitet med nye AI-tools.
marketingvhef, GoLearn
AI der ændrer marketing-processer
12.45 – 13.15: Tina Dyhr Dupont, Velliv
Kunstig intelligens udvikler kundedialogen og kundeservice med nye interaktive services. Tina giver eksempler på hvordan chat-robotter med kunstig intelligens forbedrer kundeoplevelsen
Robot-ekspert
Interaktive chat-robotter og kundedialog
13.15 – 13.45: Christoffer Heisel, Matas: Sådan bruger Matas datadrevet gap-analyser og AI i deres content strategi
Christoffer vil fortælle om, hvordan Matas gør brug af AI og data-drevne gap analyser i content strategien, samt hvilke ranking faktorer de har fokus på netop nu.
Skal du optimere din SEO-indsats, og er nysgerrig på, hvilke taktikker og metoder, der har resulteret i en markedsledende position for Matas?
SEO Manager, Matas
AI til bedre content - mere effekt
13.45 – 14.30: Asger Storebjerg, Transact:
Supercharge din marketingindsats ved at bruge AI
Performance marketing er nok den marketing-discilplin, hvor AI kan give dig den største gevinst – og du SKAL begynde at anvende de nye AI-værktøjer. Asger giver dig et overblik, samt konkrete learnings fra både Google, Meta, TikTok og alle de andre platforme.
Director, Transact
AI x Performance Marketing
14.45 – 15.15: Line Lyst, Institute of AI
Line Lyst har 20 års erfaring fra globale ledelsesroller i virksomheder som Novo Nordisk, LEO Innovation Lab, Rambøll og GN Store Nord, hvor hun har stået i spidsen for innovation og digital forretningsudvikling.
Danske topledere har tårnhøje forventninger til, at AI vil ændre måden, vi skaber og leverer værdi på. Men hvor langt er vi egentlig kommet? Hvad skal der til for at lykkes? Og hvad betyder det for dig i marketing? Hør om konkrete cases og få de nyeste resultater
AI Innovations-ekspert, Institute of AI
Analyse af brugen af AI i danske virksomheder
15.15 – 15.45: Kristian Storgaard, Kromann Reumert: Juridisk og etisk status på AI
Men hvad med lovgivningen og etikken? Hvad er gældende lov ifht ophavsret og brugsretten. Hvad må man godt – og hvad må man absolut ikke? og hvordan udfordrer AI vores etiske ansvar i markedsføringen. Kristian giver et overblik og nogle retningslinjer, så du kan sikre dig …
Partner, Kromann Reumert
AI udfordrer juraen - her er faldgruberne
15.45 Panel-debat – hvordan ser fremtiden ud for AI i marketing?
16.30 Afrunding & tak for idag
Du får din gratis personlige AI e-learning pakke med hjem …
Direktør, Dansk Annoncørforening
Ordstyrer