Vi tilbyder flere forskellige netværk, hvor du kan mødes i et fortroligt rum med ligesindede, der arbejder med et emne indenfor marketing Der er både tid til at blive inspireret af højt kvalificerede oplægsholdere, dele og få erfaringer fra de andre deltagere, og udvide dit netværk.
Alle deltager også gratis til vores seminarer & konferencer – se den aktuelle liste her
Note: Deltagelsen er gratis for medlemmer af Dansk Annoncørforening – ikke-medlemmer kan tilmelde sig nedenfor.
Er du enten retailer eller annoncør, der vil være med til at udvikle Retail Media i Danmark, så er dette gruppen for dig.
Netværksgruppen afholdes sammen med Dansk Erhverv, og er startet i 2023. den har 30-35 aktive medlemmer, og ca. 6 møder om året. Vi arbejder med forskellige emner, og deler nyheder, viden om Retail Media. Du skal ikke være ekspert for at deltage, men det er rigtig god måde at få talt med ligesindede om de udfordringer og muligheder, som Retail Media kan give.
For alle der arbejder med markedsføring, og som gerne vil udvikle de muligheder, det giver for de enkelte brands/virksomheder. Vi vil desuden løbende blive opdateret på lovgivningen, og nye krav til ESG-rapporteringen. Vi kommer bla. rundt om:
… her handler det om bla. om hvordan du får mere for pengene i dit medieindkøb, hvordan vi kan få bedre TV-aftaler, hvordan fungerer samarbejdet med medie-bureauet mm Temaer i 2025 er:
Gruppen vil besøge hinanden, og tage udgangspunkt i en case-præsntation fra de deltagende virksomheder
har fokus på CRM-strategi, Kunderejser, Personalisering og Segmentering, overblik over Marketing Automation og Customer Data Platforme, Målopfølgning og Læring & Organisation og Drift.
De temaer vi vil fokusere på er:
For alle der gerne vil være dygtigere med at bruge AI. Der følger gratis eLearning med. De temaer vi vil fokusere på er:
For alle der arbejder med B2B. De temaer vi vil fokusere på er:
… her er det lidt teknisk og nørdet, men er du ansvarlig for jeres Programmatic/Paid-indkøb, så er du i målgruppen for dette netværk”
Vi arbejder bla med test af Brand Safety filtre fra Double Verify, IAS & en “Programmatic Buyers Guide” som udkommer i 2025 i 1. version- læs mere her
Gruppen starter i 2025, og har fokus på arbejdet med markedsføring på Sociale Medier:
CEO
IT-branche-foreningen og key note speaker
CEO, Liveshopper
Internet-pioner og
key note speaker!
Chefredaktør
Dansk journalist, erhvervskommentator og chefredaktør
Fremtidsforsker
Er måske verdens første fremtidsforsker.
CEO
Dansk internet-iværksætter, og nu CEO hos 23
CTO
Ekspert indenfor AI, robotter & digital transformation
Digitale medier
Ekspert i udvikling af digitale medier fra bla. TDC, TV2, Mofibo
CMO
Hos Tv2, Årets CMO, og award-vinder i markedsføring
CEO
Ekspert i chat-dialog & systemer
CEO i WePly
COO
Ekspert i agile teams, OKR & agile teams, COO i VISMA
Direktør
Direktør i Coop, med ansvar for digital udvikling
Forfatter
Ekspert, forfatter og medlem af flere nationale råd
Tema: Strategier i en turbulent tid – frokost på Nimb v. Tivoli m. Niels Lunde (11-14). .
Vært: Adobe som inviterede netværket til en frokost på Nimb v. Tivoli. Niels Lunde deltog, gav et oplæg og vi diskuterede udfordringer og muligheder, set fra en virksomheds-strategisk vinkel. Dette møde afholdes ca. 5 gange årligt med nye gæste-talere
Tema: Video som værktøj – mødet afholdes med middag hos Twentythree.
Vært: Thomas Madsen-Mygdahl giver et perspektiv på hvordan effektivt brug af video kan løfte kundedialogen. Mødet gav også en rundtur hos TwentyThree’s forskellige video-eksperter.
Tema: Digital transformation – mødet afholdes hos Spies.
Vært: Rasmus Panduro, Spies giver et indblik i 30 års arbejde med at digitalisere markedsføringen, en virksomhed og en hel branche: “Case: 30 år i rejsebranchen“
Tema: “Adfærdsdesign” – mødet holdes hos TDC/YouSee.
Vært: Martin Bjerg, TDC/YouSee giver et indblik i arbejdet med adfærdsdesign i en kommerciel kontekst. Vi kommer også forbi agile teams og omnichannel marketing/automation.
Tema: Digitale medier
Anders Blauenfeldt: “Big Tech og de mange dilemmaer”Et lokomotiv kan man blive trukket frem af – men det kan også tromle afsted og køre én over. De store internationale tech-giganter kan i en dansk kontekst i høj grad netop ses som et lokomotiv. Vi bliver trukket frem på en lang række områder, men vi skal samtidig være meget bevidste om at vi nemt kan blive kørt helt over.Anders Blauenfeldt var frem til starten af 2020 digital direktør og del af direktionen hos TV 2. Hans baggrund omfatter også mange år hos YouSee og TDC, samt udviklingen af bogtjenesten Mofibo
Thomas Lue Lytzen, JP/POL: “Medieindkøb med Programmatic”. De digitale muligheder og fordele ved “programmatic markedsføring”, på tværs af danske og udenlandske platforme og medier, inkl. en kort status på mediebilledet, digitalt set.
Tema: “Digital Transformation”
Malin Marker Persson, Akademikernes Akasse: ”Digitalisering af kunderejsen hos Akademikernes Akasse”
Søren Gøtterup-Tang, WePly: “Konverter med Chat”
Tema: Kultur: Agile teams – metoder, governance
Troels Skjelboe, CMO, VISMA: Ledelse og Agile Teams, OKR og andre årsager til at agile teams vinder frem: “Jo større en virksomhed er, des mere kompleks fremstår strukturen. Det er vigtigt for os at være transparente omkring hvad vi står for og hvordan vi opererer.”
Tema: “CRM, CRM-systemers integration og god digital kundedialog”
Britt Damkjær, forfatter, specialist mm. Britt har i december 2020 udgivet en ny bog om CRM-erfaringer i større danske virksomheder. De fleste større virksomheder bruger mange ressourcer på implementering af nye salgs-styrings/kundedialog-systemer (CRM-systemer).
Tema: Digital Transformation
Bjarke Sejersen fra Satair, hvis enorme WebShop med 6 mio varenumre, driver besparelser på 2 cifrede millionbeløb. ”Digitalisering og digital transformation – hvad skaber succes?”.
Tema: UX/CX, CRM & Robotics.
Jakob Hvam, UX/CX ekspert, “Tænker I kundecentricitet/UX/CX som strategisk disciplin?”
Tema: Digital Transformation; Insourcing/Outsourcing, samarbejds-modeller.
Claus Leinøe, Jelber, “Brug af freelancere – 5 modeller for et effektivt team”