Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Publisher Summit ’24

I samarbejde med Step Network, inviterer vi til “Publisher Summit 24”, hvor trends, nye medier og fremtidens markedsføring er emnet. Vi har samlet en eksklusiv gruppe af eksperter, der vil dykke ned i de mest presserende emner inden for mediebranchen. Fra konsekvenserne af tredjepartscookiens-udfasning og fremtidens traffic distribution til Age of Attention og AI’s rolle i publishing. Du vil blive klædt på til at navigere gennem disse forandringer, og vi garanterer, at du går derfra med viden om, hvordan du tackler tech-giganternes konstante skift og udfordringerne fra nye teknologier.

Det bliver en dag fyldt med indsigtsfulde diskussioner, brancheindsigt og vigtige netværksmuligheder. Vær forberedt på at blive inspireret, informeret og rustet til succes i en stadigt skiftende medieverden.

Bonus: Der følger networking og drinks med i pakken.

Ekstra bonus: Det er gratis for dig at være med. Du tilmelder dig på websitet – husk at skrive “DAF-medlem”

Publisher Summit ’24

September 26 @ 09:00 20:00

09:00-10:00 Registrering og morgenmad 

10:00-10:10 Velkommen til Publisher Summit 2024
Ulrik Kristensen og Brian Krogh fra STEP Network 

10:10-10:40 Den store bagedyst – Cookie udgaven
Peter Loell, Director, Omnicom MediaGroup 

10.40-11.10 Age of attention.
Simon Lund, Digital Director og Magnus Ebbesen, Digital Account Manager fra Carat 

11.10-11.40 AI Search: Blodbad eller småskrammer?
Jan Birkemose, Medietrends 

11.40-12.00 Kaffepause 

12.00-12.30 Game-changing engagement: The power of play in advertising 
Andreas Fabricius, Co-CEO & CCO, Playable 

12.30-13.00 Hvor er video-annoncering på vej hen?
Christian Evendorff, Head of Activation, Kinesso 

13.00-13.45 Frokost 13.45-14.15 Googles indsigt i kunstig intelligens (AI) og konkrete anvendelsesmuligheder.
Ditte Vejgaard, Product Marketing Manager, Google 

14.15-14.45 AI in publishing
Jesper Rix, Teknisk chef i JP/Politikens hus AI enhed. 

14.45-15.15 Kaffe og kage 

15.15-16.15 Keynote: Mediatrends
Sofie Hvitved, futurist, senior advisor & head of media ved Copenhagen Institute for Future Studies 

16.15-16.45 Paneldebat
Speakers fra i løbet af dagen. 

16.45-17.00 Afrunding på dagen
Ulrik Kristensen og Brian Krogh fra STEP Network 

17.00-20.00 Mad, networking og exhibition 

20.00 Tak for i dag

Free Gratis for medlemmer af Dansk Annoncørforening

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *