– Få bedre overblik over Performance Marketings
mange muligheder
Denne masterclass zoomer ind på Performance Marketing og sætter fokus på hvordan du bedre kan udnytte og identificere relevante muligheder i de mange forskellige platforme og annoncetyper. Vi kommer omkring optimering af datagrundlag, bedre udnyttelse af data, samt en masse spændende cases der kan inspirere dit videre arbejde med Performance Marketing. Du får ny viden og konkrete idéer til at opnå endnu bedre resultater.
Kurset ledes af Tinuke Maria Iyore, som er tidligere Head of Marketing i OrderYOYO og før det Digital Marketing Manager for hhv. Matas & Miinto, samt konsulent i NoA Connect. Med mere end 11 års erfaring i disciplinen Performance Marketing, har hun et stort indblik i kanalerens muligheder og hvordan potentialet for hhv. TikTok, Meta, LinkedIn, Google mm. bedst udnyttes
Målgruppe
Marketingchefer, (digitale) marketingmedarbejdere og mindre virksomhedsejere.
Én dag
Lektioner: 8
16. april 2024
Kl. 09.00 – 16.00
Scandic Spectrum
Kalvebod Brygge 10
1560 København
ekskl. moms
Vi dykker ned i de 4 store platforme og tager både et kig i annonceplatformene,
samt på hvilke nye muligheder og kampagnetyper, der kan tages fat på i teamet
eller i samarbejde med bureaupartner. Afslutningsvis fremhæves et par success
cases fra et par af platformene, inden vi runder af med spørgsmål:
Rasmus Pallesen, Head og Social, Danske Bank
Tinuke Maria Iyore er tidligere Head of Marketing i OrderYOYO og før det Digital Marketing Manager for hhv. Matas & Miinto, samt konsulent i NoA Connect. Med mere end 11 års erfaring i disciplinen Performance Marketing, har hun et stort indblik i kanalerens muligheder og hvordan potentialet for hhv. TikTok, Meta, LinkedIn, Google mm. bedst udnyttes
Thomas driver en række netværksgrupper om AI, afholder en række seminarer og konferencer om AI Tidligere digitalt ansvarlig i Nykredit, Alka, Købstæderens Forsikring, Accenture med diverse AI-projekter især i finans & forsikring. Thomas er uddannet MBA fra CBS & INSEAD, og har afviklet MasterClass i Digital Innovation i 4 år.