– analyse gennemført i november 2023 – januar 2024
Rummer tre elementer:
Hovedpointer fra analyserne:
Én dag
Lektioner: 8
16. april 2024
Kl. 09.00 – 16.00
Scandic Spectrum
Kalvebod Brygge 10
1560 København
ekskl. moms
Rasmus Pallesen, Head og Social, Danske Bank
Rasmus Pallesen, Head og Social, Danske Bank
→ Baggrund og status på AI for kommunikation & marketing
→ De væsentligste AI-værktøjer for marketing & kommunikation
→ Optimering og effektivisering af marketingkampagner og platforme
→ Konkrete metoder til at anvende AI effektivt
→ Muligheder og begrænsninger ved brug af AI på Facebook, Instagram, Google, TikTok mfl
→ AI’s betydning for strategi og kompetenceudvikling i marketing & kommunikation
→ Hvad er vigtigt, når man ”prompter” ift. tekster, billeder, video og hjemmesider
Thomas driver en række netværksgrupper om AI, afholder en række seminarer og konferencer om AI Tidligere digitalt ansvarlig i Nykredit, Alka, Købstæderens Forsikring, Accenture med diverse AI-projekter især i finans & forsikring. Thomas er uddannet MBA fra CBS & INSEAD, og har afviklet MasterClass i Digital Innovation i 4 år.
Thomas driver en række netværksgrupper om AI, afholder en række seminarer og konferencer om AI Tidligere digitalt ansvarlig i Nykredit, Alka, Købstæderens Forsikring, Accenture med diverse AI-projekter især i finans & forsikring. Thomas er uddannet MBA fra CBS & INSEAD, og har afviklet MasterClass i Digital Innovation i 4 år.