Head of Sales, Marketing & Product/UX
Nemlig.com
Digital direktør
Matas
AI & Media Lead
Nestlé
Managing Director
TRANSACT
Strategy Director
AKQA Denmark
12.30 – 13.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.05 – 13.45: Søren Mohr, Nestle
Nestlé’s markedsførings rejse med AI
Søren vil fortælle om Nestlé’s rejse med AI, som har været lærerig og udfordrende. Dels har det været udfordrende, som en global corporate virksomhed, at få adgang til, at arbejde med AI tools da ansvaret og håndteringn har ligget hos IT med Legal på sidelinjen. Dels har det været en udfordring, at få kollegaer i Nestlé til, at adoptere AI i deres daglige arbejde. Søren fortæller om læringen undervejs og hvor Nestlé Nordics er idag med AI og hvordan et strukturet set-up sikrer en ansvarlig onboarding til AI.
AI & Media Lead
Nestlé
13.45 – 14.15: Morten Saxnæs, hjemvendt fra SXSW
SXSW er en af de mest indflydelsesrige og progressive kreative marketing-events. I år var det altoverskyggende tema AI. Morten tager en tour de force gennem de mest interessante samtaler og perspektiver
Strategy Director
AKQA Denmark
14.15 – 14.45: Asger Storebjerg:
Supercharge din performance marketing indsats ved at bruge AI
Asger giver en update på mulighederne ved AI i performance marketing.
Managing Director
Transact/OMD
Pause & netværk
15.00 – 15.45: Peter Hestbæk: AI’s vej frem til idag, og hvordan vi skaber bedre forretning
Matas er en af landets mest veldrevne eCommerce-spillere, så naturligvis har de benyttet AI igennem længere tid. Peter giver her sit bud på hvordan man som virksomhed kan gribe den an, med konkrete værktøjer til at lægge sin AI-strategi
Head of Digital Sales & Marketing
Matas
15.45 – 16.30: Adrian Kaule:
AI til nye processer, nye metoder og delvist ny forretnings-strategi!
Head of Sales, Marketing & Product/UX
Nemlig.com
16.30 Afrunding & tak for idag