Bestyrelsen
Dansk Annoncørforening har en frivillig og ulønnet bestyrelse, som er valgt blandt dens medlemmer.
Kim Bagdonas Jørgensen
Director
Media & Digital CX
McDonald’s Nordic
Media & Digital CX
McDonald’s Nordic
Mette Bendixen
Head of Arla Brand, Sustainability & Purpose
Arla Foods
Arla Foods
Terese Johannesen
SVP Group
Marketing & Sales
Scandlines
Marketing & Sales
Scandlines
Mikkel Lind
Direktør for Marketing, G2M og E-Commerce, Alm. Brand Group
Frederik Scholten
CMO, Direktør for Kunder, Marketing og Digitalt Salg
Telmore
(del af Nuuday)
Telmore
(del af Nuuday)
Pia Niemann
Næstformand
Marketingdirektør,
Specsavers
Marketingdirektør,
Specsavers
Michael Stein
Bestyreslesformand
Strategy business development
Semler mobility
Strategy business development
Semler mobility
Kim Olesen
General Manager
Kindred Group
Kindred Group
"Vi har valgt at være medlem, så vi har en hjælpende hånd og en vagthund som kæmper vores sag og inspirerer os til fornyelse."
Mette BendixenHead of Arla Brand, Substainability & Purpose
"Dansk Annoncørforening arbejder målrettet og strategisk med at sikre de bedst mulige rammer og vilkår for os."
Michael SteinStrategy Business Development, Semler Mobility
"Vi er medlem for at skabe rimelige vilkår for kommunikation & markedsføring, som fjerner usund konkurrence-vilkår, og de bedste rammer for bæredygtig markedsføring."
Kim OlesenGeneral Manager, Denmark & Italy, Kindred Group
"Vi har brug for en forening der arbejder for øget transparens, og bedre vilkår for de danske virksomheders marketingfunktioner."
Pia NiemannNæstformand & Marketing Director, Northern Europe, Specsavers
"Dansk Annoncørforening arbejder internationalt for mere transparens og muligheder for effekt for os. Det vil vi gerne støtte, såvel i Danmark som internationalt"
Kim B. JørgensenNordic Head of Media & Customer Experience, Foodfolk/McDonald
"Dansk Annoncørforening er den samlende stemme der sikrer faglig udvikling, bedre vilkår for markedsførere og de bedste rammer for at skabe effekt af markedsføringen"
Frederik ScholtenCMO Direktør for Marketing, Kunder & Digital
"Transparens og tillid er afgørende for et succesfuldt samarbejde mellem annoncører, mediebureauer og medier.
DA styrker dette gennem en fælles stemme for øget gennemsigtighed og leverer indsigt om branchens konstante udvikling til sine medlemmer"
Terese JohannesenSVP Group Marketing & Sales, Scandlines
Previous
Next