Cannes Lions 2025

– lær fra de bedste på “CMO Insight & Challenges”

Kom med andre danskere med til Cannes Lions - verdens største reklame-festival - og lær fra de bedste

Formålet er at give medlemmer af Dansk Annoncørforening en unik oplevelse af den globale stemning og kreative top-kvalitet der kan opleves ved Cannes Lions – og samtidig få en en masse læring og viden-deling på højt internationalt niveau.

Vi ønsker at give det en faglig dybe, med internationalt snit, og kalder det derfor “CMO Insight & Challenges”.

Turen i juni 2025 er også forsøg på at starte en tradition, hvor Dansk Annoncørforening tilbyder medlemmer en unik VIP-oplevelse til Cannes Lion.

Hvad er “CMO Insight & Challenges”?

Betragt det som et anderledes uddannelses-tilbud, en 3-dages intens MasterClass, med masser af internationale cases, eksempler og markedsføring i verdensklasse.

Vi vil udnytte de globale kontakter vi har i WFA, og især de nordiske lande, til at skabe et spændende program, og naturligvis tilbyde det til vores danske partnere. Dette unikke indhold udvikles sammen med partnerne, som også tilbydes at lave en unik event i foråret. Programmet udvikles af Thomas Kragh, direktør i Dansk Annoncørforening, i tæt samarbejde med vores partnere, der alle vil bidrage til indholdet:

  • Dansk Reklamefilm
  • ­Creative Circle
  • ­Adform
  • ­Gallup Kantar
  • ­AFA Decaux
  • ­IAS
  • ­WFA & deres partner: Google, Facebook, Snap, Pinterest, Tiktok

Derudover vil udvalgte eksperter bidrage undervejs og dele deres erfaringer.

Målgruppe

Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer.

Datoer:

16. - 19. juni 2025

Varighed

Dansk program: 3 dage
Adgang til lejlighed: 5 dage

Cannes, Frankrig

2.500 kr.

ekskl. moms. Fly og transport er IKKE med.

Bookes selv.

Inkl. fuldt program og lejlighed

Program for “CMO Insight & Challenges”

Note: Endeligt og udvidet program udvikles løbende, og forventes klar primo april.

Mandag 16. juni: Forberedelse

Vigtigt: Alle deltagere booker selv fly. Der afgår der fly til Nice m. Norwegian 10.30-12.50 eller SAS 11.00 – 13.25. Fra lufthavnen tager en taxa ca 45 min.

  • Kickoff til Cannes 2025 & “CMO Insight & Challenges”
  • Faglig dansk introduktion til Cannes Lions med Creative Circle (dansk Jury i Cannes Lion)
  • KickOff på “CMO Insight & Challenges” på Google Beach – sammen med WFA, og de andre nordiske landes deltagere
  • Pre-dinner drinks & netværk: “CMO Insight & Challenges”-deltagere
  • Middag med “CMO Insight & Challenges”-deltagere

Tirsdag 17. juni: CMO Insight & Challenges (dag 1)

  • Morgenmad m. dagens Cannes-briefing på Hotellet
  • “CMO Insight & Challenges” m. Kantar (udvidet tekst på vej)
  • Frokost med “CMO Insight & Challenges”-deltagere med kort fagligt oplæg; (tekst på vej)
  • “CMO Insight & Challenges” m. WFA-analyse-partner (beskrivelse på vej)
  • Pre-dinner drinks: Øl, vand, vin, tapas/pindemadder og netværk – værter: Adform
  • Middag og drinks m. “CMO Insight & Challenges”-deltagerne

Onsdag 18. juni: CMO Insight & Challenges (dag 2)

  • Morgenmad med faglig præsentation (engelsk) og dagens Cannes-briefing på Hotellet
  • CMO roundtable m. Creative Circle/Dansk Reklame Film
  • “CMO Insight & Challenges”-frokost
  • “CMO Insight & Challenges” m. WFA-partner(tekst på vej)
  • Pre-dinner drinks: Øl, vand, vin, tapas/pindemadder og netværk i “DRF lejligheden”, for “CMO Insight & Challenges” og andre deltagere
  • Middag med alle andre danskere i Cannes (inkl. “CMO Insight & Challenges”-deltagere)
  • Evt Fly hjem, feks.: SAS 11.00 – 13.25, Norwegian 10.30 – 12.50, Norwegian 13.30-15.45 (bemærk: fly bookes selv)

Torsdag 19. juni: CMO Insight & Challenges afslutning

  • Morgenmad og dagens Cannes-briefing på Hotellet
  • Afslutning og evaluering. Hvad har vi lært, og hvad kan vi gøre anderledes når vi kommer hjem?
  • Evt Fly hjem, feks.: SAS 11.00 – 13.25, Norwegian 10.30 – 12.50, Norwegian 13.30-15.45 (bemærk: fly bookes selv)

Note: Der er adgang til lejligheden frem til lørdag 21. juni kl. 11.00

Hvor skal vi bo?

  • Hotel Résidence Pierre & Vacances Cannes Verrerie
  • Tog til Cannes Lions Festival-bygning: 10 min., 1 stop, går hver 10. minut
  • Bil/Taxa: 10-15 min.

Spørgsmål?

Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening

Thomas er ansvarlig for programmet - så tøv ikke med at række ud, hvis du har spørgsmål, eller gerne vil med

Cannes 2025 - tilmelding

Dato: Mandag 16. juni - Torsdag 19. juni
Lokation: Cannes
Pris: 2.500 kr. (ex. moms)