Loading Events

Forecast 2025 - fremtidens mediemarked

Marketing forandres hurtigt. Nye digitale medier opstår, forbrugerne ændrer adfærd og de danske nyhedsmedier tilbyder nye løsninger i kampen med techplatformene, som spiser en større og større del af kagen. Vi har inviteret en række eksperter til at give deres bedste bud på hvordan mediemarkedet udvikler sig i Danmark i 2025. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

Dato: Mandag 9. december, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 Copenhagen

Kristina May

Brand-ekspert & foredragsholder mm.
Fremtidens brands - bæredygtigt og aktivt

Claes Braagaard

Mediekespert, Omnicom Media Group.
Fremtidens medier– trends i medieforbruget 2025

Asger Storbjerg

Performance Marketing ekspert.
Search i 2025 - på SoMe, Google og andre medier

Markedsføring i en turbulent tid...

Responsible Digital Marketing
I en øget kompleks medieverden, hvordan opnår du mere effekt og kontrol i 2025?

3 Guides til 2025

Sådan bliver du klar til 2025.
Deltagere får 3 nye værktøjer med hjem, der gør dig bedre rustet til 2025

Sven Nakotte

Hvordan vil marketing-landskabet se ud i 2025?
Hvilke bevægelser sker der på det danske marked

BAGGRUND: MARKETING BLIVER FORANDRET, OG DET GÅR STÆRKT

Gå ikke glip af årets mest inspirerende konference om **Fremtidens Marketing**, hvor vi stiller skarpt på de tendenser, der former markedsføring!én i 2025.  Vi vil bla. komme ind på temaer som:

  • Mediemarkedet i 2025 – hvilke mediegrupper vil vækste, hvad med priserne og hvordan kan du forberede dig bedst muligt? Forstå udviklingen hos kunderne, brugerne, målgrupperne og deres vandringer imellem medier, teknologier.
  • AI i Marketing: I en verden drevet af big data og kunstig intelligens er det afgørende at forstå de etiske grænser og muligheder. Bliv opdateret på, hvordan vi bruger data og AI til at skabe skræddersyede kundeoplevelser.
  • Personaliseret Kunderejse 2.0: I en tid med digitale kanaler og kundekrav til relevant kommunikation tager vi næste skridt inden for hyper-personalisering.
  • Immersive Marketing og Nye Medieformater: Oplev fremtiden inden for VR, AR og metaverset, og få inspiration til, hvordan nye digitale platforme kan styrke din brandoplevelse og kundeloyalitet.
  • Purpose-Driven Marketing: Forbrugerne efterspørger mening og autenticitet. Vi dykker ned i, hvordan virksomheder kan skille sig ud ved at forene forretningsmål med højere formål – og vinde kundernes tillid.
  • Bæredygtig Markedsføring: Vi ser på, hvordan virksomheder kan integrere ansvarlighed og bæredygtig markedsføring i deres strategi uden at gå på kompromis med effekt, vækst og innovation. Især relevant for de virksomheder som aktivt arbejder med ESG.

Gør dig klar til en dag fyldt med visioner, cases og konkrete værktøjer til at navigere i fremtidens marketinglandskab!

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du arbejder med markedsføring og ønsker at forberede dine planer for 2025 bedst muligt. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udvikle den rette marketing-plan, og vil gerne lære fra de bedste.

PROGRAM

12.30 – 13.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.05 – 13.35: Branding i 2025

Kristina er en af Danmarks mest anerkendte brand-eksperter, og har udgivet +100 podcast om branding. Med øget digital markedsføring, og skiftende globale trends, bliver det mere og mere vigtigt at udvikle og beskytte sit brand. På tværs af trends og medieudviklingen bliver et stærkt brand vigtigere i 2025, end nogensinde før …
Kristina kommer med sit bud på hvordan man troværdigt, aktivt og stærkt kan udvikle et unikt brand der står stærkt i 2025.

Kristina May

Design & branding strategist
Trend ekspert, keynote speaker, podcast host, board member

13.35 – 14.00: Hvordan vil marketing-landskabet se ud i 2025?

Med afsæt i den internationale Kantar-undersøgelse ‘Marketing Trends 2025’ zoomer vi ind på Danmark. Vi dykker ned i en fremskrivning af udviklingen fra 2023-2024 og frem mod 2025. Ved hjælp af data fra Index Danmark/Gallup og Gallup Adfact Explorer undersøger vi, hvor marketing er på vej hen – og hvordan danske virksomheder bedst kan forberede sig

 

Sven Nakotte

Analysechef
Kantar Gallup

14.00 – 14.45: Fremtidens medieplaner – hvad skal du planlægge i 2025

Bliv opdateret på den nyeste udvikling i Media Markedet, og hvad der forventes i 2025

  • Massemediernes død – hvad nu?
  • Find ud af hvordan udviklingen påvirker din markedsføring
  • Bliv klædt på til at optimere mod fremtidens mediemarked

 

Claes Braagaard

Chief Investment Officer, Nordic
Omnicom Media Group

Pause & netværk

15.00 – 15.45: AI search – Fremtidens informationssøgning

Med udgangspunkt i den nyeste udvikling indenfor AI søgning, og hvordan det påvirker Googles monopol på et søgemarked, som de fleste danske annoncører er afhængige af for at drive trafik.

  • Bliv opdateret på den nyeste udvikling i AI search
  • Tag et kig ind i fremtidens digitale interaktioner
  • Find ud af hvordan AI påvirker din trafik fra google
  • Bliv klædt på til at optimere mod fremtidens søgemaskine

 

Asger Storebjerg

Director
Transact

15.45 – 15.50: 3 hjælpeværktøjer til et bedre 2025…

Vi giver deltagerne praktiske værktøjer til en bedre planlægning af 2025

 

15.50: Paneldebat: Marketing i 2025 – hvad kan vi forvente?

16.15 Afrunding & tak for idag

Thomas Kragh

Ordstyrer
Direktør, Dansk Annoncørforening

Forecast 2025 - fremtidens mediemarked

Dato: Mandag 9. december, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 Copenhagen
Pris: 899 kr. (ex. moms) Gratis for medlemmer

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Medlem af Dansk Annoncørforening
kr0,00
20 available
Ikke medlem
kr899,00
99 available

ELLER MED FAKTURA