Cases med Dr. Oetker & Volkswagen
TikTok er i konstant udvikling og spiller en stadig større rolle i danskernes hverdag. Det til trods er der stadig mange brands, der tøver med at anvende TikTok i deres mediemix. I dette seminar gør vi dig klogere på mediet, når vi, sammen med TikTok og førende specialister indenfor området, dykker ned i mediets mange muligheder.
Vi kommer omkring emner som: hvilke målgrupper bruger TikTok, hvad bliver platformen brugt til, hvordan skiller platformen sig ud ift. andre sociale medier, hvordan platformen er modnet som annonceplatform, og sidst men ikke mindst, hvilke overvejelser man som annoncør bør gøre sig, når man udvikler kreativt til TikTok eller anvender Content creators. I forbindelse med sidstnævnte får vi ligeledes besøg af content creator Rasmus Smedstrup, som vil gøre os klogere på, hvordan han idegenerer og producerer indhold til TikTok. Hør også eksempler på, hvordan forskellige annoncører fra forskellige produktkategorier lige fra Dr. Oetker til Volkswagen har grebet tilstedeværelsen på TikTok an.
Vi glæder os til en spændende formiddag!
TikTok: Platformens potentiale og udvikling
TikTok giver en indflyvning i trends på platformen, hvordan den er modnet kommercielt, samt hvordan man som brand bør tilgå TikTok. Derudover vil TikToks Head of Public Privacy give et indblik i Privacy på platformen.
Social search: Hvordan fremtidssikrer du din search-strategi
Brugerne forlader i stigende grad de traditionelle søgemaskiner og søger i stedet information via sociale platforme. Vi gennemgår, hvordan brugerne anvender TikTok til informationssøgning, samt hvordan brands kan optimere deres organiske tilstedeværelse på platformen
Content Creation på TikTok: Skab content, der ikke føles som en reklame
Hvordan sikrer vi, at vores budskab rammer plet, så målgruppen føler, at der tales til dem på en autentisk måde? Vi gennemgår, hvordan kreative bureauer arbejder fra brief til aktivering af content creators for at skabe engagerende indhold.
Firechat
Firechat med bl.a. Thomas Kragh fra Dansk Annoncørforening, Mia Klestrup og content creator Rasmus Smedstrup, hvor vi får unikke indsigter i eksperternes erfaringer og perspektiver på TikTok.
TikTok på planen?
Giver det mening for jeres brand at være på TikTok? Vi samler op på platformens potentiale, hvordan TikTok adskiller sig fra andre sociale medier og hvordan målgruppen udvikler sig på platformen.
Laura Deckers Olesen, Digital Innovations Director hos PHD