Loading Events

AI i MARKETING: HYPE ELLER BUSINESS?

Med de mange nye AI-værktøjer der er lanceret de sidste år, forudsagde mange at marketing for evigt var forandret. Vi har inviteret Danmarks førende AI-eksperter til at give deres bud på hvor hårdt AI har ramt marketing-verdenen. Samt deres bud på, hvad AI betyder for deres marketing-faglighed, marketing-job, og hvordan marketing er forandret i virksomheden. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

Dato: Mandag 28. oktober, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Nordhavn

Claus Andersen

Direktør DRUM
AI de kreative processer, nye resultater med øget effekt

Kristian Storgaard

Partner, Kromann Reumert
Hvad er lovligt at gøre med AI? Hvad må man ikke?

Brian Kjærulff

Telmore
AI til segmentering, predictions og personalisering

Rasmus Panduro

AI lead & eCommerce performance, Spies
Vinderkultur med AI – når en hel organisation skal flyttes

Anders Houlberg

SEO nørd med de nyeste tricks & tips
Director, AI & Performance Marketing Technology

Asger Storebjerg

Performance marketing
AI på platformene - hvor langt er vi?

240 timers AI træning

126 elearning videoer om alt du bør vide om AI, ChatGPT, Midjourney mm

Søren Mohr

AI Lead
Implementering af AI i store organisationer

MARKETING BLIVER FORANDRET OG (DELVIST) ERSTATTET AF AI

AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er.
AI bliver brugt som en øvelse til enten at gøre arbejde billigere eller mere effektivt, men kan også producere højere kvalitet. Marketing discipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm

Med alle de 1000’vis af nye AI-værktøjer der er lanceret de sidste år, forudsagde mange eksperter at marketing for evigt var forandret. Men er dets ket? og hvor har det ændret mest? Hvad betyder det for samarbejdet mellem bureau og virksomhd? hvilke marketing-jobs & opgaver vil forsvinde?

Vi har inviteret Danmarks førende AI-eksperter til at give deres bud på hvor hårdt AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Samt deres bud på, hvad AI betyder for deres marketing-faglighed, marketing-job, og hvordan marketing er forandret i virksomheden. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

• Hvordan lærer du at bruge AI? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
  • AI i marketing? Kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
  • Hvordan kan vi implementere AI i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s med AI
  • Hjælp til en AI-strategi

Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed.

NOTE: Alle deltager får gratis eLearning om bla. AI

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at opnå bedre resultater med at bruge AI. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udnytte AI, og vil gerne lære fra de bedste.

danskannoncørforening.dk

Tilmelding - GRATIS for medlemmer af Dansk Erhverv & Dansk Annoncørforening - eller betal via kort eller faktura.

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Gratis for medlemmer
Medlemmer af Dansk Annoncørforening og Dansk Erhverv
kr0,00
9 available
Pris for IKKE medlemmer
Gælder ikke medlemmer af Dansk Annoncørforening & Dansk Erhverv
kr995,00
9 available

ELLER MED FAKTURA

PROGRAM (udkast)

12.30 – 13.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.10 – 13.45: Asger Storebjerg
Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!

Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?

Asger Storebjerg

Director, Transact

13.45 – 14.15: Anders Houlberg :
Supercharge din SEO indsats ved at bruge AI

Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEO strategi.

Anders Houlberg

Director, AI & Performance Marketing Technology, Omnicom

14.15 – 14.45: Kristian Storgaard: AI’s og marketinglovgivningen

Kristian er en af landets bedste eksperter på AI fra en juridisk vinkel, og de udfordringer det giver virksomheder. Han giver her en update på hvad man skal have særligt øje for, når man tager ChatGPT, MidJourney og alle de andre AI-værktøjer i brug i markedsføringen og i virksomheden

Pause & netværk

Kristian Storgaard

Partner, Kromann Reumert

15.00 – 15.30: Rasmus Panduro, Spies: Vinderkultur med AI – når en hel organisation skal flyttes

Hvordan flytter man en organisation, så at AI bliver en fælles mulighed? Hør om Spies rejse med udgangspunkt i marketing, hvordan at Spies greb mulighederne an og fokuserede på forandringen i organisationen med den nye tekonologi.

RASMUS PANDURO

AI lead & eCommerce performance

15.30 – 16.00: Brian Kjærulff:
AI til segmentering, predictions og personalisering hos Telmore

Telmore skifter væk fra at optimere oplevelser for publikum til at give hver person, hvad de ønsker. Kunder ser mere relevante tilbud, der opmuntrer dem til at tilføje tjenester eller endda skifte fra konkurrenter, og har opnået flotte resultater:

• 21 % digital salgsvækst med 25 % stigning i krydssalg til eksisterende kunder
  • 11 % stigning i salget fra personlige tilbud rangeret ved hjælp af kunstig intelligens

Brian Kjærulff

Konsulent hos Telmore

16.00 – 16.30: Søren Mohr, Nestlé

Når man skal implementere AI i globale virksomheder minder det om mange andre digitale transformations-projekter. Det kræver tålmodighed, og er aldrig en enkel opgave. Søren har taget opgaven på sig i Nestlé, og han giver her en status på hvor langt de er kommet, hvad der har vist sig sværere end forudset, og hvad man kan gøre for at lykkes

Søren Mohr