Med de mange nye AI-værktøjer der er lanceret de sidste år, forudsagde mange at marketing for evigt var forandret. Vi har inviteret Danmarks førende AI-eksperter til at give deres bud på hvor hårdt AI har ramt marketing-verdenen. Samt deres bud på, hvad AI betyder for deres marketing-faglighed, marketing-job, og hvordan marketing er forandret i virksomheden. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
Direktør DRUM
AI de kreative processer, nye resultater med øget effekt
Partner, Kromann Reumert
Hvad er lovligt at gøre med AI? Hvad må man ikke?
Telmore
AI til segmentering, predictions og personalisering
AI lead & eCommerce performance, Spies
Vinderkultur med AI – når en hel organisation skal flyttes
SEO nørd med de nyeste tricks & tips
Director, AI & Performance Marketing Technology
Performance marketing
AI på platformene - hvor langt er vi?
126 elearning videoer om alt du bør vide om AI, ChatGPT, Midjourney mm
AI Lead
Implementering af AI i store organisationer
AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er.
AI bliver brugt som en øvelse til enten at gøre arbejde billigere eller mere effektivt, men kan også producere højere kvalitet. Marketing discipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm
Med alle de 1000’vis af nye AI-værktøjer der er lanceret de sidste år, forudsagde mange eksperter at marketing for evigt var forandret. Men er dets ket? og hvor har det ændret mest? Hvad betyder det for samarbejdet mellem bureau og virksomhd? hvilke marketing-jobs & opgaver vil forsvinde?
Vi har inviteret Danmarks førende AI-eksperter til at give deres bud på hvor hårdt AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Samt deres bud på, hvad AI betyder for deres marketing-faglighed, marketing-job, og hvordan marketing er forandret i virksomheden. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:
Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed.
NOTE: Alle deltager får gratis eLearning om bla. AI
Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at opnå bedre resultater med at bruge AI. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udnytte AI, og vil gerne lære fra de bedste.
12.30 – 13.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.00: Velkommen ved Thomas Kragh, Dansk Annoncørforening
13.05 – 13.35: Asger Storebjerg
Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!
Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?
Director, Transact
13.35 – 14.00: Anders Houlberg :
Supercharge din SEO indsats ved at bruge AI
Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEO strategi.
Director, AI & Performance Marketing Technology, Omnicom
14.00 – 14.30: Claus Andersen: AI de kreative processer, nye resultater med øget effekt
AI kan udvikle bedre kampagner, og bedre markedsføring, Claus vil vise de bedste eksempler på hvordan data bruges i de kreative processer i samspillet mellem bureau og annoncør. Claus viser eksempler fra både ind- og udland, og hvordan effektiviteten i konceptudvikling, produktion, distribution og effekt-måling kommer annoncører til gode. Men AI har stadig sine store begrænsninger
Adm. Direktør, Hearts & Science/Drum CPH
14.30 – 15.00: Kristian Storgaard: AI’s og marketinglovgivningen
Kristian er en af landets bedste eksperter på AI fra en juridisk vinkel, og de udfordringer det giver virksomheder. Han giver her en update på hvad man skal have særligt øje for, når man tager ChatGPT, MidJourney og alle de andre AI-værktøjer i brug i markedsføringen og i virksomheden
Pause & netværk
Partner, Kromann Reumert
15.15 – 15.45: Rasmus Panduro, Spies: Vinderkultur med AI – når en hel organisation skal flyttes
AI lead & eCommerce performance
15.45 – 16.15: Brian Kjærulff:
AI til segmentering, predictions og personalisering hos Telmore
Telmore skifter væk fra at optimere oplevelser for publikum til at give hver person, hvad de ønsker. Kunder ser mere relevante tilbud, der opmuntrer dem til at tilføje tjenester eller endda skifte fra konkurrenter, og har opnået flotte resultater:
Konsulent hos Telmore
16.15 – 16.45: Søren Mohr, Nestlé
Når man skal implementere AI i globale virksomheder minder det om mange andre digitale transformations-projekter. Det kræver tålmodighed, og er aldrig en enkel opgave. Søren har taget opgaven på sig i Nestlé, og han giver her en status på hvor langt de er kommet, hvad der har vist sig sværere end forudset, og hvad man kan gøre for at lykkes
AI Lead, Nestle
16.45 Afrunding & tak for idag